lunes, 3 de abril de 2017

PRESENTACIÓ

Benvolguts al meu blog de tecnologia !
Em dic Saray , tinc 14 anys , soc de Figueres i estudio a l'institut Narcís Monturiol .
M'agrada dibuixar , cantar i ballar , vaig estudiar a l'escola Salvador Dalí on ara el meu germà petit estudia.
De gran m'agradaria ser psicòloga , fotògrafa o poeta .Psicòloga per què a part d'ajudar a la gent amb els seus problemes , em sento bé , i m'agrada veure com la gent q
quan parla amb mi se sent millor i deixa d'aferrar-se tant al seu passat , fotògrafa per què m'agrada com els colors i figures s'agrupen formant alguna cosa amb sentit , i poeta per què és una manera bonica d'expressar els teus sentiments , on els pensaments i sentiments s'ajunten en un paper , i formen un poema.
En aquest blog , os ensenyaré com fer una maqueta d'un habitatge.





https://www.google.es/url?
sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjXpLKWn4rTAhXIAxoKHQisDPkQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fpsicologiaymente.net%2Fpsicologia%2Fdificil-carrera-psicologia&psig=AFQjCNGi39VCiPYmLvUgDszLwnj2oinEnw&ust=1491376085695221

1 comentario: